شــبـــــ تــولــــدمــــ ...


دخـــــــــتـــــــــرکـــــــــ تـــــــنــــــــــهـــــــــــــــــا

هــــیــــس گــــوش کـــــن یـــــکــــی داره گــــریــــه مــــیــــکــــنــــه...

شب تولدم همه گفتن ارزو بکن.....شمعشو فوت کن

 

چشامو بستم

ارزو کردم....

 

مامانم گفت من میدونم چی ارزو کردی پول......

 

داداشم گفت ماشین....

دوستام گفتن یه عشق پولدار و خوب.....

 

من به همشون فقط خندیدمو

نگاه کردمو تو دلم گفتم.....

 

ارزو کردمشمع تولد سال دیگه ام رو

سنگ قبر روشن کنید و

جای من باد شمعو خاموش کنه....

 

هیس فقط بگو امین

 

به سلامتی اون شب.....

 

 


نظرات شما عزیزان:

بهزاد
ساعت1:22---18 مرداد 1394
هیس و کوفت
هیس و درد
هیس و زهر مار
این چیه گذاشتی
بگو ارزو کردم ی خواستگار برام بیاد خخخخخخخخخ
نه بابا شوهر چیه من به کسی نیاز ندارم!هیـــــــــــــــــس هیـــــــــــــــــس...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در شنبه 22 فروردين 1394برچسب:,ساعت21:35توسط saha | |